Arlanda

hejsan alla, or maybe hello?
Jag är på arlanda just nu, kom hit vid 9 kanske? än då länge har vi ätit och jag pratar i telefon med min älskling, ska väl se om man kan sova nåra timmar snart.

att säga hejdå blev jobbigare än jag någonsin hade kunnat trott. jag grät och jag grät. tårarna verkade aldrig ta slut...
så ledsamt, och ännu känner jag att jag kan gråta, och ni anar inte hur underbart det är att höra hans röst ♥
jag älskar dig emil!

jag ska ringa till honom vid 7 imorrn bitti och säga hejdå innan jag kliver på planet, och sedan kommer jag sitta på det där jävla planet tills 4 på eftermiddagen. ..
Känns sjukt drygt men sedan är jag ju framme i solen och värmen.

Menmen, har inget mer och skriva, hoppas nu följer min resa! bara det att det kanske inte kommer nå bilder just nu, dom har nog lagomt segt internet, men bilder kommer jag lovar!

PUSSPÅER

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback