Brunflo

sitter i brunflo just nu, ganska konstigt och förvirrande ställe :)
vid det här laget vet nog dom sötaste vad jag och emil gör här. men för er andra är det ett mysterium, men jag lovar er ni kommer få veta sinom tid :)

fick låna en dator av hon, en sådan här liten blogg dator på inte mer än kanske 10 tum. min kärlek för en sådan här dator minskar inte! ååh vad jag vill köpa en, så enkel att ta med på helgerna och så söt.
hej mamma! :D du är söt, och nej jag fjäskar inte för att du ska låta mig köpa en sån här! c(", )

på skolan idag fick vi göra manikyr med en twist, vi fick lägga på smycken och vi fick måla mönster med en smal pensel. men alla la bara på smycken :) så penslar blir det en annan gång.
Naglarna vart jätte bra! och de är så roligt att pilla på med sånt, men idag var jag ganska skakis, kanske nervös över ikväll?

nej men nu ska jag väl ta och lämna tillbakas datorn och sätta mig i soffan, vi hörs!

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback