CSI på tvn, om ni ville veta?

kom inte på nån rubrik...

Halloj,

Ligger i sängen med emil och så sitter hans kompis på datastolen,
Har inte gjort just någonting idag, började 10 och slutade 11, så jag följde med nåra kompisar från klassen ner på stan och dom åt på subway, sedan for jag hem och lata mig i sängen. sköönt.
Sen vid halv 5-5 kom emil och så spelade han wii, igen.. haha :p

Jag har även packat det sista nu inför resan, ååg den närmar sig :o huua. och vad ska man göra i 8 timmar på ett flygplan? tänk om det är någon liten äcklig unge nära mig som skriker och lever om, då skjuter jag nog den...
Imorrn blir det iallafall hem till kälarne, men emil ska ju med så det blir bättre :)

Få si om jag och emil kör på skotersafari på lördag, men beror på hur kallt det är och om jag ids, kanske stannar hemma o myser istället.

och svar till Linnea angående Sunesss,
Jag har inte matte för att jag har svårt med det och i början av terminen hade jag ingen ork att plugga den kursen, så jag och studievägledaren bestämde oss för att jag skulle skippa den men plugga den antingen ett 4 år eller 2:an eller 3:an, ska iallafall göra den :)

men nu ska jag kika på tv, hörs :)

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback