Eastern Palace

tack malin för designen! den vart jätte bra! <3

iallfall :) jag pappa och fredrik kom precis till min lägenhet efter vi ätit på eastern palace, gu va gott det var! de vart en buffe :)

och nu så har vi varit på videoteket och hyrt en film som jag straxt ska lägga mig och kolla på.
vi ska tjocka oss som fasiiken också, har chips och dipp, godis, nötter mix blandning och nå marshmallows muffins och så klart redbull! :)
gott.. jag dregglar.

Längtar tills imorrn gör jag också, efter min älskling :) <3





haha även kolla skinkan, jag vill ha! :)



En disk vi fått utanför klassrummen, för att ta emot kunder, lite stor och jag fattar inte vitsen, men duktiga dom gjort den iallafall :)

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback