ensaaaam

jag vet inte vad jag ska skriva, har egentligen ingenting på "hjärtat" men jag har håltimme tills 20 i 2 och då måste man ju göra någonting av den tiden, borde väl egentligen skriva om min novell, men det börjar bli jobbigt att skriver om det där, jag vet inte hur jag ska skriva slutet och allt verkar så fel..

ajja, idag så vet jag inte vad som händer, hade varit skönt å gå ut o gå lite, men sedan gitt ja diska inför fredagen så det inte blir så stressigt och dessutom tror jag att jag ska ner på stan och hjälpa fredrik me nå grejs, så gitt ha allting klart ikväll, och ska kolla om jag har nå mer sommar kläder som ska hem till packningen i helgen.
Mina planer för helgen är att sakna emil så alldeled förfärligt och färga håret på fredrik, göra dreads på fredrik, packa inför afrika och sova och till stan till emil :)
blir alltså ganska fullt upp i helgen, också så vill jag hinna träffa mormor lite, saknar hennes fika.


Gu va tråkigt och ensamt det börjar bli nu här i sunes :p
ELLEN SLUTA HA MATTE NU OCH KOM HIT!

förresten, jag älskar min emil martin artur solestig! ♥

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Anonym

va betyder gitt?

2010-02-18 @ 13:34:23
Postat av: Julija

det betyder måste, är tvungen, typ :p

2010-02-18 @ 21:46:11
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback