=)

okej, egentligen har jag ingenting att blogga om, men jag fick blogg lust, så jag loggar in och skriver om det jag kommer på.

Pappsen ligger i min säng och kollar på någon krigsfilm och jag sitter här och på facebook och spelar countrylife. jätte roligt spel!
Sitter och funderar på om man kanske ska sova snart, vart en alldeles för tidig morgon för mig när jag somnade vid 5 inatt och blev upp 12.
Blir troligen att kliva upp vid 12 imorgon också för pappa vill på clas ohlssons och så ska vi handla åt mig och sedan vill han fara. men då kan jag ju somna om några timmar innan pojken kommer in ;)

förresten så växer mina naglar som ogräs! varför kan inte de andra växa...

Bahahahaham, jag vill sova, bajajama jag saknar emil. buhu. :( mina grödor växer sakta och mina kor är dum och mitt får har ingen mat...

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback