,

Hej,

Idag har inte heller varit en speciellt bra dag, eller jo, jag fick ju träffa mormor, och har ju umgåtts med familjen hela dagen, men har inte kunnat kommit undan känslan att jag är helt ensam, och att emil är ute i nån stuga och typ inte har tid att smsa, och att jag åker snart och borde egentligen spendera varenda lediga stund med emil..
idag har jag och hjälpt fredrik lite med håret, men det var svin svårt att få det snyggt så han gör ganska mycket själv.
Blir nog att packa snart, sedan tror jag det blir en tidig kväll, orkar inte vara vaken när jag var 3e sekund tänker på massa konstiga grejer.


förresten, förlåt för alla dessa inlägg, imorgon blir nog en bättre dag, får jag hoppas för då får jag ju äntligen träffa han igen, och det blir ju stan igen!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback