gomorgon

morn morn!

Jag var faktiskt ganska duktig i morse, jag blev upp vid halv nio och duschade :) haha, det tycker jag är duktigt eftersom jag brukar kliva upp efter nio!
ska börja gå mot skolan alldeles snart, men jag måste bara skriva att i min lägenhet är det 25.1 grader ! det är sjukt hett, och det spelar ingen roll om man har luft luckan öppen, det sänks bara typ till 24.8 isf. så när man sover om natten vaknar man helt svettig och det är kvavt att andas :p

efter skolan ska jag ner till emelie, o så ska vi gymma, najs! :)

Menmen, här kommer en dresscode för idag! Cyaaa



Cam bilden är riktigt kass, men jag har svarta lack leggins, svart linne och min randiga tröja :)

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback