heelg.

Hoj,

alltid när jag skriver att jag ska skriva senare så gör jag inte det, hmpf..

Iallafall, igår när jag och emil kom hem till kälarne så åt vi och sen satt vi vid datan ett tag och efter det startade vi en film, Macken. haha, filmen ärväl rätt okej men jag var sjukt trött så efter ett tag somnade jag :p
så vi stängde av och gick o la oss. tidig kväll = duktiga vi!

Idag vaknade vi halv 2-2 och lagade mat, kycklingspett med nudlar, mums! och sedan kolllade vi på Yes man och sedan for vi ut med skotern :D skönt att köra och åka.

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, märks väl :) men ska dra.

imorgon flyger jag till arlanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback