Hejdå mammsen <3

då åkte precis mamma hem, haft en super bra kväll :) så TACK mamma att du kom in till mig, annars vet jag inte hur glad jag hade varit nu.. ♥
Vi åt på daffys och så for vi på Q8 och raggarn för att kolla efter hyrfilmen, men har mackar slutat med sånt? för man gatt köpa, och då gjorde vi det :) de blev "The ugly truth", (den jag såg på bio för några månader sedan) och är en svin rolig film!
vi åt en massa godis också så nu lär ja ha ätit för en hel månad.. :p

Hoppas på att få prata med älskling ikv så jag kan berätta en bra nyhet för honom :D hemlis för er ;)

men nuså ska jag spela på facebook, kanske börja med disken, kanske sopa lite och kanske torka bordet och kylskåpet? 

PUSSPÅER 

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback