Helgen :) + alla <3ans dag

Hejsan :)

Jag har ju inte skrivit sedan i fredags för jag inte har tänkt på det, men i fredags kväll myste jag med emil och i lördags for emil till brunflo igen och jag var med emelie, bella, sara och arne, vi spelade wii och vid 4 så for sara och arne hem och jag och emelie o bella lagade tacos. det var sjukt gott och så satt vi o pratade i köket ett tag innan vi gick ner på bion och såg The wolfman, usch vilken äcklig film!!!
For hem till emil efter bion och var där.
När vi vaknade i söndags så var han deprimerad över att vara i stan, så hans mamma kom in till stan och hämtade oss så vi for hem till honom och var där hela kvällen, vi myste och kollade på tv så alla hjärtans dagen var riktigt bra :) mest för att jag fick vara med den jag älskar mest <3
vi åkte in med hans mamma och bror i morse och så stack jag på skolan och hade ansiktebehandling.

det var väl allt om helgen, ska se om jag och emil drar ner på stan en sväng, skriver kanske ikv.

PUSSPÅER



Emil Solestig, du är den jag älskar över allting på denna jord, det finns inte nog med ord för att jag ska kunna beskriva vad du betyder för mig.
Du är allt för mig, och jag saknar dig så fort vi lämnar varandra.
Att få somna och vakna i din famn är det underbaraste, du gör mig lugn, du gör mig säker.
Always and forever -v-

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback