jag älskar dig emil

förlåt att ja fick så brått, men jag och emil skulle ner till hans kompis o en till och märkte att bussen var på g, så vi gatt rusa,
där nere så kollade vi på film, resident evil och prata o sedan kom det två till dit, men då for vi för vi va hungrig och så klockan inte skulle bli så sent,
så nu har vi lagat nudlar och emil ska kolla en grej sedan blir det ngo natti natti,

iallfall om dagen :
efter skolan följde ellen och johan mig till ica där jag komplett handlade lite och så stack jag hem och städade, bytta kläder och ringde hit emil så jag kunde börja laga mat, det blev köttbullar och makaroner, mums! och till efterrätt så fixade jag fram kladdkakemuffins, dom var sjukt goda! efter det la vi oss i soffan och myste & kollade på scrubs, men så fick vi ju för oss att fara ner på stan, så det gjorde vi och låg i hans soffa och myste :)
tack för idag älskling, har aldrig varit så lycklig som när jag är med dig <3



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback