kälarne

hallu,

sitter hemma i kälarne nu, känns sådär. kul o träffa familjen, minde kul o vara här..
Men dom har iallafall renoverat fredriks gamla rum svin snyggt, ohå :)

Idag så var det tydligen en brand på körfältet, bara 2-3 gårdar ifrån mej, och det stank så in i helvete. haha och i källaren nedanför mig var det tydligen en samlingslokar, egentligen skulle man ha gått dit o sett om dom hade nå go fika men jag hade inte tid, jag skulle ner på stan och möta upp bror.
vi gick och handla lite, hårvärg, virknålar och hårsnoddar till dreadsen, blir nog najs!
och så bjöd han mig på donken, mums!!

Imorse så vaknade jag på fel sida, hua va sur jag var. och inte blev de bättre av att tjurpojken låg kvar i sängen tills det var typ 15 min tills han började. så hela dagen har jag varit på tjurhumör och på datakunskapen trodde jag att jag skulle få nå fel, vart så jävla irriterad på Excell programmet...

Hatade även att jag behövde säga hejdå till dig min älskling :(
önskar du vore här hos mig ♥

menmen, ska väl snart sätta mig med nå läxa, sedan färga håret på fredrik o sedan sova så jag är pigg imorrn, blir ju som en lång dag.

PUSSPÅER

bara för att det nyss var alla <3s dag så lägger jag in en mysig och söt film ;)


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback