monsters vs ailiens

Hej,

Skönt med helg, eller hur?!

slutade för 45 min sen och ligger i sängen just nu, ska snart ner på stan tro ja :) säga hejdå till bella o emelie tro ja det blir.

Igår så var ju emils kompis här, men han fick vid 10 halv 11 och så startade jag och emil en film, monsters vs ailiens haha, sjukt gullig film, iallafall den stora larven! :D

tro jag ska värma en billys innan jag och emil tar bussen till Kälarne vid 20 över 4, är faktiskt bara -3 grader här i stan så jag hoppas det är lika i helgen, blir inte så galet stor skillnad då.

Menmen, jag skriver ikv i kälarne, så vi hörs :)

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback