Mozilla Firefox

appråpå min rubrik!
är det bra? är Internet explorer bättre?

Iallafall!
tycker ni det börjar bli mycket emil?
tycker då inte jag :) jag skriver ju om mitt liv här på bloggen, och han är ju mitt liv !
så lite får ni ju ändå stå ut hehe.

just nu sitter jag iallafall i skolan, i sunes och väntar på att klassen ska sluta matten, men är det bara för att jag gör ingenting som klockan står stilla, för annars verkar ju klockan gå snabbt som fan!
Igår kväll var jag ju med Emil, vilket som alltid är underbar! och så startade vi en film uppe i hans säng, Never break down eller vad den hette. nån fighter film typ. medans hans pappa sov i hans utbäddade soffa under oss :) lät precis som klag, men inte då. hans pappa är rolig :) kanske lite mindre rolig dårå när han snarkar, men ja somna ju iallafall.

ikväll får jag väl si vad som händer, orkar iallafall inte träna idag då vi hade ett Build it pass med Åsa igår, svin jobbigt och har träningsvärk idag, så ska nog sova nån timma när jag kommer hem, sedan laga min sallad (mums) och sen vette fasiiken :)

just ja! idag är det ialalfall ett år sedan, känns både skönt och lessamt, men vad det är ett år sedan får ni se bild på ikväll.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback