östersund

Hej,

jag blir kvar i stan i helgen för imorgon kommer min pappa hit och hälsar på!♥ :) roligt roligt,
men de värsta är att jag typ inte klarar av att vara själv, eller iallafall utan emil för så fort han åker hem utan mig känner jag hur jag slits itu inuti mig, så jag ringde min mor och nu är hon påväg till mig för att umgås och kolla på film :) sötmamma! ♥
så nu har jag städat och bytt sängkläder men jag ska diska imorgon innan pappa kommer.

inatt sov ju pojken hos mig, och när vi sa hejdå imorse när jag börja så börja jag halvt gråta och jag ville absolut inte släppa iväg honom, men jag hoppas han får kul hemma med skotern, eller de vet jag att han får! :)
vi ses ju ändå på söndag! Lovely♥

Menmen, jag gjorde iallafall mina naglar lite fina idag när jag kom hem från skolan, nu har dom en vit kant och är glittriga, sött!

Skriver väl senare när mamma åkt hem så höres vi.

PUSSPÅER



( kortet gjorde jag på tåget till Uppsala förra året den 1 feb. och jag menar det verkligen :) )


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback