ÖSTERSUNDDD!!!

Hej,

Mitt huvud och humör är fortfarande i stan, men min kropp är i stan, hoppas på en bättre morgondag!

Iallafall så är pojken här nu :) äntligen!
Men han spelar wii haha...
Och jag gör nudlar, sedan tro jag att jag iallafall ska försöka sova, han får göra som han vill.

Jaja, skulle bara skriva att jag var i stan så hörs vi imorgon, ska ha kunder på ansiktebehandling med färgning av bryn och fransar och sedan massage, mamma ska vara min kund på båda :d och så har jag och ellen bestämt att vi ska tvinga dom att bju oss på lunch, blir perfekt :)

PUSSPÅER


Kommentarer
Postat av: ellen

tvingning löser allt. :)

2010-02-22 @ 17:36:24
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback