Snart reser vi

Hej!

nu har det kommit en ny kategori! Afrika -10 där jag kommer lägga in alla inlägg och bilder från Gambia.

Har iallafall packat klart allting nu, har endast nå små grejer som ska ner i handbagaget kvar.
och jag är nervös, men mest ledsen. Känns jätte jobbigt att vara utan Emil, och att säga hejdå ikväll kommer jag inte klara.

ska se om jag hittar någon data på arlanda så skriver jag mer då, men innan dess har jag nog inte tid, flyger till arlanda vid 10 i 8 ikväll och ska spendera hela natten där tills flyget går halv 8 på måndag morgon. sedan sitter jag på flyger i typ 8 timmar, så håll tummarna att vi inte störtar ;)

Jag sitter i hans knä och han håller om mig, ååh. vad jag kommer sakna det ♥

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback