snart

snart snart snart snart snart!
okej.. det är in te rättvist mot min familj, men hua vad jag inte vill vara i Kälarne.

men iallfall, bättre tankar! la mig och sov en timma innan middagen, det var jätte skönt :)
har även packat ihop allting till stan. Skulle egentligen ha lagt mig i ett bad, men även om det inte är speciellt jobbigt och ligga i ett bad så orkade jag inte :p


saknar min pojke också,håller på att bli tokig!!
tur han ska med mig hem nästa helg :) gör hemresan betydligt roligare.
och om en vecka åker jag! :O ! :O ! :O nästa söndag tar jag flyget ner till arlanda och sover där på natten för att på morgonen ta ett flyg till Teneriffa och byta där och ta ett annat flyg till Banjul i gambia...
shit...

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback