Stan efter skolan

Hallelåja,

har tänkt på en grej, jag börjar nästan alltid ett inlägg där jag ska skriva om vad jag gör med "just nu sitter jag ..."
Styggt så idag hade jag tänkt och göra en annan grej,

tsuj un rettis gaj i sunes ö och har svenska, skriver på min novell som egentligen ska vara klar idag, men dom jag lär få skriva ikväll också :p

efter skolan vid två ska jag och ellen ner på stan och sen vid fyra kommer emil & bella ner, jag ska leta bikini, eller någonting annat och emil tröja o bella någonting annat haha :)
men så vi höres,

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback