sunes igen

Jaha, då sitter man i sunes igen, hade ett lunch break men nu så har klassen matte,
finns fan ingenting och göra heller för sunes har ju egentligen stängt ner facebook men man kan "hacka" sig in ändå, men då så har dom ju för gammalt adobe grej så man kan inte ladda nyare heller så man kan inte spela eller någonting, så vad fasiiken ska man göra då? suck..
jaja,

Som jag skrev förut så ska jag ju ner på stan med ellen sen, ska nog uttnyttja mitt presentkort jag har på gina, om jag hittar någonting jag vill ha dvs. jag tycker inte gina har så mycket snygga kläder, mest fest kläder isf, men kanske blir nå undrkläder? De behövs allting :) och då kanske man kan köpa lite snyggare också.
annars ska jag också köpa nå puder, antingen de vanliga på hm eller någonting på åhlens där jag också har present kort, men funderar på att köpa lösnaglar där, nå snygga vanliga och korta.
Alltså jag och mina funderingar, just idag bara på shopping och smink.. så typiskt tjejer! ironi där,

Nej gu va less jag känner mig, tur jag får träffa emil ikv :) som varenda natt hittils ska han ju sova hos mig, och inte klagar jag, det är så underbart att ha någon ( emil då ) bakom ryggen :)

bloggar nog när jag kommit hem, har en frän bild som ska ut, och kanske blir en dresscode för idag och kanske nå bilder på shoppingen om jag hittar nått, fast jag ska ju köpa en bikini, jag måste det för har ingen och om två veckor far jag ju.
tänk, två veckor.. shit om två veckor far jag ju, tror jag börjar få lite resfeber, lite noja. men gu va härligt det ska bli när man väl kommit dit, själva hejdå:et och resan lär ju vara ett helvete, och säkert som första dagarna också, men sedan blir det nog bättre, men saknaden.. åh vad illamående och ledsen jag blir när jag tänker påatt vara borta från emil två veckor, jag satt ju och grät hemma hos emil förra veckan för vi pratade om resan. Patetiskt - ja
Sant - ja

men nuså ska jag läsa lite bloggar, så vi hörs.

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback