Sunes ö

imorgon händer det, och jag är nervös , sure jag vet att det kommer gå bra, de kommer gå jätte bra. men tänk om jag inte somnar, tänk om jag känner när dom drar ur slangen, tänk om det gör ont där dom snittar, tänk om någonting går fel...
Och tänk om efteråt när jag gör någonting om jag råkar slita upp de få styngnen, om jag ramlar på is, glömmer bort det och sträcker upp armnarna, tänk om jag rakar mig under armarna och jag rakar på styngnen?

Mycket tänk om, men jag tänker mycker, och om nått skulle gå fel.

Men till något mycke bättre :) jag längtar till den 16e! :D
Min och Emils 4 månaders dag. jag är så otroligt kär i den pojken, han är det underbaraste, han är allt för mig <3




Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback