sunesss

Ingenting vettigt att skriva men jag skriver ändå. sitter i sunes medans dom andra har matte, rätt lungt och skönt men jag vill att det ska vara efter skolan! det blir roligt då :)

sitter och lyssnar på Falls on me med Fuel. svin bra låt med många minnen! Både bra och dåligt.
Blev förresten ingen träning med Emelie för hon skulle kolla på Upp med hennes kusin och då har jag inte tid att vänta tills den är klart.

och jag förstår inte hur man kan ha så här kallt i en skola?! Där man ska vara i en hel dag. visst kan jag skylla lite på att jag inte klär mig riktigt men det gör ju ingen annan heller och dom borde ändå vrida upp värmen! Huaa...
Jag fryser som fan och vill bara hem till min varma lägenhet, ni läste väl hur varmt det var i den i morse?

Menmen, skriver väl imorrn, för ikväll har jag inte tid :)

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Varför har inte du matte med dom? :) <3

2010-02-24 @ 15:47:00
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback