tisdaag

Hallå,

sitter hemma i lägenheten med pojken och han kollar på tv medans jag bloggar lite, ska väl lägga mig och mysa snart :)
Idag var de meningen att vi skulle ner på Lillänge och kolla på dator ljud och sedan till hans mamma, men det blev inget av det. Men jag träffade iallfall min mamma och anders, dom skulle bjuda på pizza men jag ville inte ha så jag höll dom bara sällskap och efter det släppte dom av mig här hemma och så kom emil hit.

Idag på skolan var det en ganska lätt dag ( för att vara tisdag) på morgonen hade vi massage, framsidan lår, vader och sedan armarna och bröstet, som vanligt masserade jag Ellen och hon mig, det var super skönt! (Y)
Och sedan så fick vi kolla på konsert och så hade dom en tyst minut, Rest in peace.
Konserten var riktigt bra, musik tvåorna är sååå begåvade och jag blir avundsjuk, jag vill också!
Och medans Åsa var hos landshövdingen så fick vi en egen uppgift att jobba med, men jag, ellen, therese, lisa, cecilia, johanna och nea satt o prata om hitler o alla hans jävla grejer, åh jag blir så förbannad!
Efter det när Åsa kommit tillbaka fikade vi och sedan fick vi sluta. bra dag faktiskt :)

och ikv, eller de är väl redan kväll? så har vi inte planerat något särskillt, lär väl märkas om något dyker upp :)
så vi hörs!

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback