tisdagen

hej känns som ett uttjatat ord, men hej!

huvvaligen vad kallt det är ute! jag tror jag ska förfrysa så fort jag klivet utanför dörren, men än så länge lever jag iallafall, haha och jag vet att flera som läser önskar jag inte gjorde det :)

Idag tog jag min sista twinrix spruta innan jag reser, men så har jag ju en kvar i typ juli?
Skönt att iallafall ha det gjort nu för tillfället, men ont gjorde det :p

min duktiga pojke ligger i sängen här brevid mig och läser, är han inte duktig?! tycker iallafall jag :) han är så söt också, för han koncentrerar sig faktiskt ( !! ) hehe (a)

men iallafall, har inga bilder att ladda upp just nu, men kanske bäst det ändå så ni inte bara får se bilder på mig och emil, även om det är dom bästa bilderna! :)
men ska väl ta kort i helgen och så ska ni få se bilder från afrika, det vill ni väl?! klart ni vill.

men pojken ska ha datan nu så skrives senare.

och förresten, om jag skriver några annorlunda ord som ni kanske inte förstår så säg bara till, försöker skriva "normal" svenska, men ibland skriver jag som jag pratar, så ursäkta!

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback