jag älskar och jag hatar

jag älskar att vara med min pojkvän
jag älskar min söta snälla mamma
jag älskar min knasiga pappa
jag älskar mina dumma syskon
jag älskar min min ägiga klass
jag älskar när timo gör allt för att göra en glad
jag älskar att jag har så underbara vänner, ingen nämd ingen glömd
jag älskar antagligen ingenting mer

jag hatar att vara ensam
jag hatar att det hände just mig
jag hatar att klockan går så jävla snabbt ibland
jag hatar att vakna ensam
jag hatar att studiebidraget är så lågt
jag hatar småbarn
jag hatar ganska mycket mer
jag hatar hon



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback