HAha

Hejsan alla, vart ju som shopping idag, men ingen bikini.. jävla skit!
bilder på det finns i slutet av inlägget.
Jag och Ellen fick sällskap av Therese och sedan av Bella och då for Ellen och Therese hem för dom va hungrig och så kom Bellas kompis och så kom min Emil och så handla han en tröja på Stadium! :)
vi kuta runt lite till innan jag och Emil tog bussen hem och jag tog å åt en billys, var jätte hungrig, sedan duschade jag och så la jag mig i sängen och fixade mina naglar lite.

HAHA! även så märkte emil att han hade glömt snusdosan hemma så han gatt gå hem i hämta den, jag skrattar! :) ♥


Nagel smycken Åhlens ca 130 kr, 100 från presentkort och resten betala ja själv.


Svart linne från gina, 99 kr från presentkort


Lack leggins från Lindex utförsäljningen skulle kostat 149 men gick på 75 kr


tröja från gina, 149 från presentkort


Det vanliga H&M pudret, 49 kr, ser brunare ut än det är, det passar mig perfekt!


Solbriller hållare, jag förstör alltid annars mina solbriller, som på klassresan som är skev!
59 på Lindex Utförsäljningen men gick på 30 kr.

+ en bh från gina, men den tog ja på mig efter jag duschat så hann inte ta bild :) ca 129 kr från presentkort

det var nog allt :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback