Bellaz

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ

ligger i sängen just nu med en pojke breve mig, och han tjatar på mig att jag ska äta, han tänker dessutom laga nuggets nu, vilken sötnos! men jag vill ju inte ha :p

tillbakas igen, JAG lagade maten, men emil diskade :)

iallafall idag så for jag ner på stan och va med bella, hon skulle handla nå små kraft och efter det gick vi hem till henne o kollade på film, norbit, typ världens roligaste film!
efter filmen så gick jag upp till min sovande pojke och drog upp honom, så gick vi hem till mig och jag diskade och packade & städade lite. och nu så spelar han tv-spel och jag sitter här.

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback