2010


VÄLKOMMEN!

härligt med nytt år, det förra sög ju! men nu är det nya möjligheter och nya upplevelser som väntar!

Jag fick börja mitt år med den jag älskar mest, vi åkte till hans storebror Per-Filip och Jenny (och Emelie och Jacob då) och där var det två stockholmare som var Jennys vänner, dom var ganska fulla.
lite senare kom två av Emils vänner dit. vi/dom spelade vattenfall och "jag har aldrig" men lite senare på natten när vi var ute och hade smällt smällare så var det en av stockholmarna som hade fått lite för mycket och blev jätte förbannad på mej och Emils vänner så jag fick nog och var påväg in men stannade i dörren för jag hörde hur hon skrek på dom och så vände hon sig om och puttade till en av vännerna så han tappa balansen och föll handlöst mot dörren och så hörde jag en smäll och jag fick jävla ont i hela nederarmen. självklart hade min handled blivit klämd mellan dörren och dörrkarmen och jag trodde seröst den hade smullit av. Men de hade den inte, vilket jag inte fattar, min handled borde ha gått av :s men tur att den inte gjorde det!
så Emil och dom blev jätte arg på Tjejen och de va nära att hon skulle bli utkastad. men jag, emil och hans vänner stack hemåt till Emil, satt där en stund. sedan for dom och ja och Emil gick och lade oss..

trots att min handled är lite som den är just nu så var kvällen lyckad :) jag fick va med emil, träffa roligt folk och de knäppaste är att jag inte ens är förbbannad på henne, även fast hon kallade mig diverse saker som fitta m.m, hon fick bara för mycket och borde ha gått och lagt sig, eller iallafall slutat dricka.

menmen, nu har jag iallafall kommit hem ifrån Emil, jag ville stanna men jag kunde inte. skoter kurs imorgon igen och jag vill inte att han ska bli less på mig, men innan lovet är slut ska vi nog ha hinnat setts igen :)

Ska nu fortsätta att kolla på filmen ja startade. populär musik från vittula, och sedan ska jag väl sova, ska upp nio imorgon, och hur jag ska kunna det vette fan.. Hmm,
ska även senare eller imorgon skriva ner nyårs löften! eller som min syster skrev "mål för året", så ja :p

PUSSPÅER


woho, tyck synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej på dig! haha kanske lite sent och skriva men hittade din blogg precis, ville bara säga att det inte var med mening det där som hände och ja, jag fick alldeles för mycket alkohol i mig och tyvärr blir jag arg på småsaker när jag är för full.



Ha det bra!

2010-06-24 @ 20:12:00
URL: http://ampozi.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback