Engelska ?

hej,

sitter just nu och har engelska, eller kan man säga att man har det när man sitter och bloggar? egentligen ska jag ha engelska.
Men vi har typ inte börjat än. typ, men ja sitter iaf i klassrummet men hon har inte sagt va vi ska göra. hmm,
fick igen mitt glos grej, 17,5 av 18. en bokstav fel :) duktig jag, men även att det var ord man hade i typ 9:an ?

efter skolan ska jag, emelie och Emil iväg och träna, skööönt! och sedan ikv ska jag och Emil se en skräckis som alla ryser och huskes av, Paranormal activity!
undra om den är så äcklig som alla säger.

menmen, bäst å starta göra något.

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback