:)

hej,
jag var med pojken igår ( wohoo :D :D ) så kunde aldrig skriva om dagen, Men det gickväl relativt bra på sjukhuset, bara det att min läkare är mer eller mindre smart och jag tycker inte särskillt mycket om henne.
Får veta alla provsvar om några dagar och va dom sa om röngten.

Men, igår så kom ääääntligen Emil till stan, och skulle jag säga hur mycket jag saknat honom skulle ni inte tro mig, det är sjukt mycket.
Vi va en sväng på Ica och handla energidryck och en dricka och sedan låg vi och myste och kolla på en film, det blev Adam & Eva, inte Eva & Adam så ingen misstar sig. Filmen va skit skev och man fattade inte speciellt mycket men vad spelade det för roll?

Nu är emil här på skolan, ha hålis. så HEJ

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback