förlåt för ett till inlägg om de här..

hejsan,

idag fick jag två vaccinationer, först twinrix A-B i höger arm och sedan Pentavac ( påfyllning av stelkramp, polio, å nå mer ) i vänster arm, det gjorde jätte ont! Ja ja, jag vet jag är känslig, men man vänjer sig ju aldrig, varje stick är en plåga!
 :)
Även om ingen bryr sig så slutade kvällen igår bra, jag vart glad när han lagade mat åt mig :) kanske va matbristen som va grejen igår? men även pillerna.. hmm, undra när nästa humör sväng kommer? känner på mig att den kommer snart, bara jag irriterar mig på någonting. åh det finns så mycket sånt nu för tiden. kanske världens mest patetiska grejer, men jag stör mig till döden på det.

och förresten ta inte det som jag skrev om att "bli lämnad ensam" för hårt, jag menade inte att vi ska göra slut, verkligen inte! utan bara att jag blir sur på små saker, blir svarsjuk och sånt tär, jag menar. det är väl inte lätt för honom om ja surar över att något ex till honom skriver, för det händer oftare än ni kan tro. och då blir jag först lite pjurt på varför hon skriver ( xD ) å sedan sur och bitter för ja tänker på dom - de dom hade rättare sagt. och nu när jag skriver detta så fattar jag ju hur absurt det är, han är ju med mig! det finns ju en anledning till varför dom inte är tillsammans.
Nu vet jag också att Emil brukar läsa min blogg, men jag skriver ju ingenting fel egentligen, jag skriver vad jag känner och tänker, är inte det vad en blogg är till för?
och visst tänker jag på att fel personer kanske läser, men jag är mänsklig, och jag har känslor, konstiga känslor, men det är normalt.
och för att avrunda.

"svartsjuka är bara en rädsla att förlora den man älskar"
"svartsjuka är bara en rädsla att förlora den man älskar"
"svartsjuka är bara en rädsla att förlora den man älskar"
"svartsjuka är bara en rädsla att förlora den man älskar"
"svartsjuka är bara en rädsla att förlora den man älskar"
"svartsjuka är bara en rädsla att förlora den man älskar"

Jag älskar verkligen dig emil! <3 you are my drug, my heroin

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback