Förlåt

hej,

börjar med att be om ursäkt för min kassa uppdatering, men jag har varit hos pojken. inte blivit någon dator förutom lite face på telefonen.
Jag kom till honom i måndags kväll och vi åkte till deras stuga i Flyn och myste. det vart jävligt varmt på kvällen. men tro på fan att det var 3 grader i stugan när man vakna och vi hade tre filtar där. usch och fy vad jag frös!!
men så åkte vi hem till honom igen och när var vi hela dagen och dega tills kvällen då hans kompis kom och hälsa på, satt i köket och prata tills halv två då han åkte hem. gick kanske en halvtimma innan det ringde på emils telefon. då ville två andra komma. Javisst, kom ni. satt i köket då också men jag vart så jävla trött att jag gick och la mig och sov, emil kom in i rummet vid 5, och ja minns att han sa åt mig att kliva upp så han fick fixa sängen och jag klädde av mig men sedan är det svart, minns ingenting, däcka nog på direkten ..
Drömde värsta psyko drömmen också, orka inte detaljer för de är svårt och beskriva men en gammal äckel gubbe tog mig och sa att han skulle våldta mig, och även om jag skrev våldtäckt och sånt lyssnade ingen :s och sedan ändrades äckelgubben till emil och då ville han mörda mig. Jag vaknade av att emil skakade på mig för jag grät.
   Så idag har vi inte gjort mycket. åt och jag satt i köket med hans familj ett tag medans ha kuta runt ute i kylan och nere i källarn, vet inte riktigt vad han sysslade med :p
men så iallafall så blev klockan halv 10 och då kom mamma och hämtade oss för jag har tandläkar tid imorgon, så då bar det iväg mot Kälarn och här hemma gjorde vi hamburgare och sedan fastna vi vid Wii och datorn, eller gissa vem som fastna vid vad ;)
även att jag inte har något tålamod alls med tv-spel! jag blir flyförbannad när det inte går som jag vill. och han säger att jag får helt annan dialekt, typ min pappa dialekt och att jag låter som min syster.. SÅG DU DET SOFIA?!
 
men snart drar jag ner älskling i sängen för vi ska sova!
gitt ju börja vända dygnet också så man somnar någon gång inför skolan.

menmen, detta vart långt. höres :)

PUSSPÅER



Helt inne i spelet :p

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, kung!

2010-01-08 @ 19:48:42
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback