Kälarn

hejsan,

Nu är man i kälarne igen, men vad gör jag här egentligen? menar.. sen ja kom hem sov jag, nu sitter jag vid datan o ska väl snart sova, sjukt trött. eller blev jag det för att jag kom hit? sov ju relativt bra inatt, somna vid 11!

igår var iallafall jag och Emil och två av hans kompisar på bio, avatar och jag tyckte iallafall att den var jätte bra! :) men tror inte Emil tyckte det eftersom han somna i början haha.
stackarn hade ju inte sovit något natten som var så jag vet inte varför vi gick på bio när han hade kunnat få vara hemma o sova, men ja.. vi firade väl mer eller mindre våran tre månaders dag som vi har imorgon! :D
men efter bion tog vi bussen hem och vi tävla om vem som hann först till toan för och pissa, men han hade nyckeln och han va före så han vann.. typiskt!
vi stekte också hamburgare och åt o sedan däcka han i soffan haha, så vid 20 över tid skaka ja liv i honom och slängde isäng han, och innan man hinner säga "koboocho" hade han somnat, jag somna ju jag också men vakna fleera gånger under natten av törst, det var olidligt varmt i lägenheten!

drog till skolan vid kvart över åtta och hade massa tråkigt lektioner, speciellt datorkunskap eftersom min lärare inte tycker om mig, typ dum förklarar mig...

slutade skolan, stack hem o packa och diska o sedan tog jag bussen ner på stan och jag var ganska stressad för jag hade inte tagit ut pengar o bussen skulle gå om 10 min då jag märkte att automaten inte tog mitt kort, eller ingens kort, de gick inte att stoppa in det :s så ja blev svin stressad, gick in på mittpunkten och hitta en automat där och tack o lov gick det att ta ut! och sen tog ja bussen till Kälarne.

och jag vill träffa Emil imorgon!! ja vill fira våran dag,  jag vill jag vill jag vill ! ! !
men vet inte om jag kan eller han.. :/ men annars har vi ju fler månader, men vill inte missa en enda..

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback