östersund igen

HAHA! fy fan vad osmart jag är!!
Jag drog ur laddaren till datorn även fast jag vet att den inte har något batteri i! så den dog och mitt inlägg försvann :p så nu ska jag leta i mitt guldfisk minne och komma ihåg vad jag skrev..

Jag är iallafall i stan igen, känns riktigt tomt utan pojken här, men jag överlever nog.. Vet bara inte vad jag ska spendera min tid på, eller jo. Bella och Emelie, iofs :)

Idag när vi kom till stan så lämnade vi av Bella i hennes nya lägenhet, den var riktigt snygg (y) och sedan när vi kom till mej och skulle öppna bagageluckan så gick det inte, vi hade ju öppnat den 10 min tidigare när vi lämna av Bella och nu gick det inte, det var som om den hade frysit fast men de hade den ju inte. och jag hade alla mina grejer där inne så morsan och Anders åkte till Q8 och fick hjälp av några att öppna den, haha. Tur!!

och nu har jag även hett ut träningscykeln som stod i lägenheten och satt in en bokhylla ist, men problemet är att jag inte vet vad jag ska ha i den, lixom jag har inte nog med grejer. men jag ska iallafall ha en energidrycks samling på en hylla och så har jag fixat en hylla med alla nagellack och krämer, parfymer m.m :)

Jag är verkligen inte ivrig att få börja skolan imorgon, har hellre längre lov men man gitt u gå i skolan om man vill ha en framtid och jag tänker inte sabba det, för jag vet flera som har gjort det och dom är inte precis framgångsrika idag..

menmen, ska väl ta o lägga mig nu och iallafall försöka sova. 
vissa ses vi imorgon, och de andra får väl kika in imorgon kväll och se om jag skrivit något :)

PUSSPÅER 

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback