östersundddd

Nu snart bär det iväg till stader, jag och pojken ska dit över dagen imorgon för jag ska på ett besök hos en tant.
så då tyckte vi det vore bäst och åka in nu så blir det inte så jävla tidig morgon utan vi kan sova ut, jag har tid kl 15.00. men en grej är att bussen hem går 16.20 så hoppas jag hinner! har inte lust att stanna i stan längre än nödvändigt för jag måste ju ändå hem och packa och sånt innan söndag.

pojken är fortfarande fast med mitt wii, Mario :)
han spelade ju igår och tills sent sent och vakna, och börja spela igen, ojoj. att han orkar :p

menmen, ska fixa det sista. åker snart för och hinna.

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback