sääämst

förlåt att jag inte uppdaterat!

jag har bara inte haft "sugen" , men det ordnar nog sig.
Tror fan pillerna ändrar mitt humör också, men inte till det bättre, utan till det svartsjukaste och sämsta..
vilket inte precis bådar gott, de går som en jävla berg o dal bana hela tiden,
glad - arg 
glad - arg...

ajja, sjukt jobbigt men jag hoppas det går över så jag inte blir lämnad ensam... 

iallafall
idag var jag och Emil och gymmade och efter de tog vi en buss till honom, hämta nå kläder, åkte mer på stan igen o va där ett tag me hans mamma o sedan kom vi hem till honom igen.
det var väl mysigt, eller väl. det är alltid mysigt, ja bara inte visar det så ofta.

PUSSPÅER

jag och min slav :) (a)


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback