saknar dig Emil

Älskar dig älskling



Är det bara jag som är livrädd för att bli tillsammans med någon och nästan inte vill för jag vet hur dåligt jag kommer må när det tar slut? för alla tänker nog på den dagen, Jag är otroligt glad att jag har Emil, ingen tvekan om saken!
Och jag vill aldrig att det ska ta slut, men det finns inget "föralltid", hur gärna man än vill det. Och när dagen kommer så kommer jag må åt helvete, och det kan jag komma på mig själv och sitta och tänka på, jag blir alldeles gråtfärdig och får en stor klump i magen.
Jag är livrädd för hur jag kommer bete mig, vare sig det är jag som gör slut eller han. Man tycker ju inte precis om att göra slut.
så därför vill jag nästan inte ibland bli tillsammans med någon, rädslan tar över,
men jag ångrar inte ens för en sekund att jag blev tillsammans med Emil! <3 


haha, konstigt inlägg..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Försök inte komma undan med min utmaning hörru!

2010-01-03 @ 23:39:02
Postat av: Sofia

Den på min blogg :P

2010-01-03 @ 23:41:51
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback