sonyy

Hejsan,

Sitter och har svenska nu, gör en novell analys, svin tråkigt men jaja..
väntar bara på att få sluta nu så ska jag nog dra ner på stan en sväng, ska handla en mascara, min börjar ta slut och klumpa sig.
Efter jag varit där ett tag med Bella och Emelie vet jag inte vad som händer, om jag fortsätter och vara med dom på kvällen eller om jag drar hem till pojken :)
Beror på vad han ska göra.

Förövrigt så sov jag ingenting inatt, typ..
jag drömde att en demon drog i mina ben och så vakna jag och var livrädd, och även idag om folk gör skumma ljud så rycker jag till, nej fy fan..



Haha, just ja, imorse så hade jag laddaren i min telefon uppe i emils säng som är typ 1,5 m från marken om inte mer? och då plötsligt när den låg i min säng så "flög" den typ iväg, sladden drog till och telefonen flög ner från sängen men världens duns! så kollade jag på den när jag gick ner, och den den funkade, men den vart seg som fan så ddå bytte jag till min Sony.

Menmen, ska fortsätta nu, den ska tydligen vara klar imorgon ;o

PUSSPÅER ♥

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback