sunesss

hej, då sitter man i sunes ö då och väntar på att få börja svenskan, om typ 2 timmar?
Hm, och alla har lektioner och ingen vill skolka och jag är helt ensam och jag har inget headset och då blir det ingen musik och nu skriver jag och mycket, men och?!

Igår när det var tönkt att jag skulle sova så kom det är liten halv *host* full pojke till mig, haha väldigt underhållade men så somna han i min säng och då börja ja undra vad han egentligen gjort på festen, mena svalde han en trakor? för som han snarkade har han aldrig gjort förut, iallafall inte va ja hört. och nu kommer bara få fatta, men han lät ungefär som Anders, då äre illa! och ja kan inte sova med folk som snarkar så ja gick o la mig i hallen på en morgonrock, men de vart för hårt så kunde inte somna, men så efter en timma så slutade han snarka men rullade över hela sängen, tog täcket m.m. men ja lade mig iallafall i sängen och lyckades somna efter ett tag, men de va nära att ja skulle väcka honom o skicka hem han XD , ja va lite smått irriterad. men så imorse när vi vakna låg jag på hans mage och han höll om mig, då vart jag glad igen :)
också skickade jag iväg honom på skolan vid 7 och så somna jag om tills nio.

Efter skolan ska jag nog ner på stan till Emelie, men mina present kort ligger hemma! jag tänkte faktiskt imorseatt jka kanske skulle ner på stan o att ja skulle ta med dom, men så tänkte jag sen "va ska ja göra på stan med vem?" så ja lämna dom. smart jag... :p

skriver nog senare, höress.

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha xD Mysigt :) Det är snarare jag som gör så där mot min kille. 3 ggr de senaste 2 veckorna. Tror han börjar bli lite ledsen på mig :O

2010-01-24 @ 19:26:01
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback