tomorrow is just a song away.

Hejsan,

då var man i Kälarne då, tog 1:an ner på stan vid två och mötte upp Emil och hans kompis, och så hade vi tråkigt så vi gick hem till Emelie och då spela Emil wii och vi kolla på :) Men så blev ju klockan 10 i 4, och då var han tvungen att gå, så pussades vi hejdå och jag gick från glad till ledsen , hatar att säga hejdå! :(

20 över 4 tog jag och Emelie bussen hem, blev lite girltalk om allt från himmel till jord.
Vi kom även in lite på klassresan, och det sticker till i bröstet, FAN VAD JAG VILL TILLBAKA!

hade tänkt lägga upp ett kort sedan klassresan på mig i Piran, ett fint kort som Karin tagit :)
men mammas dator gillar ju som sagt inte mig så den vill inte ladda upp den -.-


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback