tråkiiiiig lördag

Hejjs,

Idag så sov jag tills 20 i 3, tror ni det var lite skönt eller? fast egentligen borde jag ju inte göra det, men jag kan inte rå för det. jag får värsta känslan i slutet av lov medans alla vänder på dygnet att jag måste ta ut all sovmorgon jag kan för det är slutet på lovet, knäppt?
sen så efter jag vakna så börja jag spela wii, mario spelet och de är svin kul!
Och så har jag också beställt en till kontroll idag, så nu kan jag och pojken spela två så behöv inte en sitta och kolla på :)

okej, nu såg jag att de va kursiv text, och det vägrar försvinna, jag trycker och trycker på knappen men icke sa nicke..
de är så styggt :s :p

menmen, snart ska jag väl börja packa ihop lite inför morgon dagen, då blir det stan igen, woho (y)

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback