TRÖTT

jag är helt slutkörd, det blev ingen sömn inatt, jag kunde helt enkelt inte somna, så jag har gått på tomgång idag, jag har varit "vaken" men inte närvarande. fyfan!
 så när jag kom hem från skolan så satte jag mig i sängen och däcka på direkten, men vakna efter typ en timma av att jag var hungrig och var jätte pigg. så det blev en ost & skink sallad och en energi dryck, det vart underbart (y)

sitter och pratar med pojken nu för första gången sedan typ fredags? det är skönt att få höra hans röst igen! hoppas han kommer in imorgon kväll.

Iallfall imorgon så blir det ingen skola för mig, jag ska på sjukhuset och göra diverse undersökningar och röngtens, bara en koll för att se att allt är okej, men dryg som fan..
ska va där vid kvart i 9 och kommer väl va klar vid 3, skjut mej

menmen, höres senare. sängen nu!

PUSSPÅER


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ojsan hejsan julia :O Hoppas det gick bra på undesökningen :) puss <3

2010-01-13 @ 10:56:56
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback