vajert

Smejk  <-- min spotify lista :)
tänkte bara va lite gullig och dela den.. de är guu så blandad musik på den. och de mesta lyssnar ja inte på längre, men ja. den är frän (y)

just nu gör jag ingenting, är för trött för att spela wii men för pigg för att sova, vad ska man göra då ?!
och jag saknar min pojke så, och nu är han även lite krasslig så vet inte om han kommer in på söndag, utan kanske senare.. :/

smsar med honom om att de skulle vara skönt med 35 grader och en stor sol så man kan gå i bikini o bli brun! ooh. nu längtar ja till afrika :)


menmen, nu ska jag väl ta mej ett tugg och förtränga att jag är sugen på en stor marabou chokladkaka...

PUSSPÅER


skotertävlingen i tärna förra året

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback