Ängessdal :)

Hej,
Sitter i min suuper mysiga säng i Ängesdal nu :)
vi vart alldeles för slöa inatt så vi ides inte ta bussen imorse så åkte bil med pappsen och kom hit runt 8 kanske?
Va rätt segt att åka bil men nu är vi iallafall här.
Imorrn blir det äntligen Tärna marknan! har varit på den ALLA år sedan jag föddes, men förra sommaren fick jag en infektion och blev liggandes på Umeå så då missade jag den, men iår! då ska jag ta igen alla grillspett från Pim och allt annat jag missade :)
Menmen, vet ni värsta komplimangen jag fick av min syster förut?!
att jag såg ut som dom i Beatles med mitt nytvättade o plattade hår, vet inte om ni borde få se bild på det hon menade, men jag tyckte det var hemskt att säga :( HAHA! :p
Ska dra.
PUSSSPÅÅEERRRR

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback