åska!

Hejsan,
har inte kunnat sitta på internet idag för vi har inte haft någon täckning på hela dagen,
Igår kväll var jag med om det värsta åskvädret i hela mitt liv!
Det blixtra överallt och dundra, man såg hur det lyste upp bakom fjällen och strömmen gick, en blixt var extra äcklig för den slog ner på andra sidan sjön, (ganska nära oss) och jag slängde mig på golvet och skrek, jag verkligen hatar åska!
Det hade nog hållt på ungefär hela natten för folk ha sagt att dom sett tidigt på morgonen.
fy fan för åska!
Och även att den slog ut täckningen, haha...
jaja, har ju inte gjort något speciellt idag och nu ska vi väl kolla på film, så höreesss.

Kommentarer
Postat av: Cajus

Jo jag hörde talas om att vallenäsmasten har varit ur funktion ;) Mysigt :)



Länkar dig på vår blogg nu så nu får du lov att länka oss också



Puss <3 ;)

2010-07-30 @ 23:09:11
URL: http://ordsomarbra.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback