Crusiingen

Hejsan,
Vi kom nästan precis nyss hem, haft roligt på crusingen,
Vi gick omkring och kollade på bilar, träffade även flera av mina gamla klasskompisar,  och så träffade jag min kusin Mikael :D det var nog det bästa.
Vi åkte även Cheva med min morbror, och träffade min andra Kusin Henrik som jag inte träffat på två år tror jag :p
Med andra ord en jätte bra kväll :)
Men jag och Emil gick och la oss kl 3, vi var så sjukt trötta för i förrgår natt höll vi på och fixa i Emils rum, möblerade om och satte in en gigantisk säng som tar upp hela rummet :p Så vi gick och la oss halv 11 på morron och sov 2 timmar, då är man gode slö.
-
Vi ligger iallafall just nu i sängen, Emil spelar toy story 2 och jag skriver här, ska snart spela the sims3 :)
-
nej men ska väl ta och ge mig nu, Haaajs

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback