dagavill,

måste bara skriva, jag är så sjukt dagavill nu på sommarn, nästan otroligt att jag vet vars jag bor och vad jag heter.
Är förresten på Selsålandet nu! :) och haha, vi hann inte ens hem med moppen innan Emil fick jobb, han mötte en kompis så nu stack dom ut till bilarna xp
-
Tänkte skriva lite allmänt tråkiga grejer i brist på annat,
-
Julia älskar:
Sin Emil ♥
Solen!
Kallops!
Dom gamla tecknade serierna på Boomerang!
-
Julia hatar:
Folk som sviker!
Paltbröd och fläsk!
Myggor!
-
Hemlisar om Julia:
Jag är hemsk hemsk rädd för clownar!
Jag var kär i min kusin när jag var liten, haha!
Efter att vi i min förra klass var på Auschwitz så hade jag mardrömmar nästan varje natt, dom kommer fortfarande ibland.
-
Information om Julia:
Jag är faktiskt lite same! typ en tredjedel tror jag haha,
Mitt mellan namn är fint nog Annikki, från min finska mormor!
Jag är 1.61 m lång!!! äntligen nått 1.60 m ;)
jag kanske ler och skrattar eller inte alls bryr mig över saker som hänt som inte borde ha gjort det, men kolla djupare så ser ni sorg, ja även jag känner ångest och sorg.
-
Annat tråkigt:
Ni vet ox´n med noice-makers? det är min kusin som sjunger denna populära fest sång! Det visste ni inte?! men så äre :)
Har nog aldrig varit kär, tyvärr.. Märker det nu när jag är med Emil, han är kärlek!♥

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback