Diewiken

hej hej, hemsk mycket hej!
har precis ätit gooo mat! grillat :) Idag har vi varit i Döviken på traktorrace/gräsklipparrace och sånt, jätte kul och se :) har varit jätte varmt idag även fast typ ingen sol synts till, så jag drog på mig min mys tjocka dragkedjetröja och Emil jeans och en tjock dragkedjetröja, vart oerhört svettigt!
Jag är förövrigt jätte slö just nu, vill sova men det ska jag icke, då blir det ingen sömn inatt när den nu blir haha.
Emil är just nu (tror jag) ute och drar igång skotern han lagade igår och han ska köra en sväng, hör ingenting så vet inte hur det går.
ne nu jäklar ska jag göra något, typ.Så vi hörsss :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback