HEJ

Hejhej,
jag svettas :( vart som ett svin inne i Emils rum, huvaligen!
Idag for vi till stan en sväng, skulle handlas mat och lite andra grejer,
Jag handlade bara en hårspray, en ny tandborste och en redbull! :)
Skulle egentligen behövt handla en nu platttång, men jag ska handla det senare med mammsen, kollade lite idag men hittade ingen jag fastnade för, ingen skrek "ta mig!"
Efter vi kom hem så har vi latat oss, spelar just nu dataspel, eller iallafall Emil, denna gång Zoo Tycon eftersom han gjort ut toy story 2, och nu är han ganska irriterad på sina besökare, riktigt bitter!

duger vi inte kan du lika gärna dra! nej vänta nu, det har du ju redan gjort...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vart du som ett svin i Emils rum? ;) Det är du väl alltid? :O

2010-07-06 @ 21:53:15
Postat av: Julija

HAHAHA, mena svettas som ett svin :(

du är en dum, mycket dum människa...

2010-07-07 @ 13:18:11
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback